OTC Snert Toernooi

Hal Sportcentrum Oudenrijn
8-2-2020 17:30 - 8-2-2020 23:00
Lydia Dingeldein-Boom, Esther Janssen, Taco Nijhoff, Edwin van de Klomp, Robert Zwart, Stefan Neeser

Buiten is het donker en koud, slecht weer, hondenweer of….SNERTWEER.

Hoogste tijd om je in te schrijven voor de gezelligste winteractiviteit bij OTC: HET SNERTTOERNOOI

Het snerttoernooi wordt gehouden op zaterdagavond 8 februari 2020 in de tennishal van Sportcentrum Oudenrijn. Je bent vanaf 17.30 uur welkom. We beginnen de avond met een welkomstdrankje. Rond 18.00 uur staat het snert-menu klaar. Uiteraard met een glaasje glühwein.

Hoe werkt het?

Vanaf 19.00 uur worden de tenniswedstrijden gespeeld. Het snert-comité maakt een poule-indeling met deelnemers die ongeveer dezelfde speelsterkte hebben. Je speelt drie wedstrijden van 35 minuten steeds met en tegen andere deelnemers uit jouw poule. Je geeft je dus individueel op voor dit toernooi en wordt ter plaatse verrast met wie je medespelers en tegenstanders zijn.

Indeling op speelsterkte

Speel je veel beter of juist veel minder goed dan wat je officiële rating op je pas doet vermoeden, geef dit dan als opmerking bij je inschrijving door. Wij proberen hier dan rekening mee te houden bij de indeling.

Must have prijzen te winnen

En je doet het niet voor niets: de winnaar en verliezer van het snerttoernooi (degene die de meeste dan wel de minste games heeft gewonnen) winnen het traditionele en zeer gewilde snertpakket. Wie wil dat nou niet winnen?

Schrijf je snel in

De kosten voor deze avond bedragen € 19,75 per persoon. Wil je meedoen, schrijf je dan snel in. Er is plaats voor slechts 40 spelers. First come, first serve…

INSCHRIJVEN

Vragen?